10 maja 2014

Ozdabiamy przyjęcie urodzinowe


    Nawet najmniejsze, domowe przyjęcie urodzinowe można uświetnić wyjątkową oprawą. Kilka drobnych elementów ozdobnych w ciekawy sposób wkomponowanych w otoczenie podkreśli charakter spotkania, może stać się niebagatelnym akcentem kolorystycznym. Wszystko to kwestia kreatywności i pomysłu.

party time/ ozdoby/ winietki/ girlanda

    Jakiś czas temu pisałam o słodkich stołach, jako oprawie różnego rodzaju imprez. Girlandy, etykietki na stół, to elementy pojawiające się niemal za każdym razem w takich aranżacjach. Na prośbę koleżanki stworzyłam kilka takich elementów, które pozwoliły jej udekorować przyjęcie urodzinowe. Kolorystyka była ściśle określona.

    Girlanda niestety nie dała się zgrabnie ująć na zdjęciach w całości. Poniżej rzut na kilka jej elementów. Tworzyła napis: " 40 lat minęło"...

    I jeszcze drobny upominek dla solenizantki. Karta z życzeniami kolorystycznie wkomponowana w całość. 

   Jestem ciekawa Waszych opinii

Do zobaczenia
L'Arte

1 komentarz:

  1. Etykietki na stół po prostu przebijają wszystko! Pomysłowe, śliczne kolorki i widać, że porządnie wykonane ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://ogrodekzaoknem.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...